Öcsödi József Attila Általános Iskola

Digitális oktatás

 

Tájékoztató a tantermen kívüli, digitális munkarendben való részvétel során megvalósuló adatkezelésekről

 

A KRÉTA felületén való segítséget ide kattintva tekinthetik meg!

 

Tisztelt Szülők!

 

Intézményünkben 2020. március 16-tól a 42/2020. (III.14.) Kormányrendelet alapján, a koronavírussal kapcsolatos helyzet miatt a nevelés-oktatás tantermen kívül, digitális munkarendben kerül megszervezésre. Ezzel lehetőséget kaptak tanulóink, hogy a tantervi követelményeket teljesítve a következő évfolyamba léphessenek.

Ezen a héten a teljes nevelőtestület azon dolgozik, hogy megtervezze a digitális oktatás folyamatát, melynek alapfeltétele, hogy felmérjük, van-e minden családban internetelérés és megfelelő informatikai eszköz. Természetesen azokhoz a tanulókhoz, ahol nincsenek meg a feltételek, másképp juttatjuk el a tananyagot. A tanév sikeres teljesítésének a tanulók részéről az a feltétele, hogy a tananyaggal a pedagógus által meghatározott ütemben és mélységig haladjanak, a kijelölt feladatokat elvégezzék. Az elvégzendő feladatokat az E-Krétában a „Házi feladatoknál” találják meg a tanulók, illetve esetlegesen a megadott e-mail címekre küldjük ki. Az elvégzett feladatok értékeléséről az E-Kréta felületen fogjuk értesíteni a szülőket. Természetesen arról is, ha gyermekük elmarad a feladatok végzésével. Az is felmérés alatt áll, hogy a szülők közül ki nem tudja elérni az E-Kréta felületét.

A digitális oktatási forma a szülők folyamatos odafigyelése, gyermekük munkájának nyomon követése, megkövetelése, ellenőrzése nélkül nem lehet eredményes. Mindannyiunk közös érdeke, hogy júniusban sikeres tanévet zárhassunk. Gyermekeik védelme érdekében kérjük Önöket, hogy a következő időszakban, mely valószínűleg hónapokig eltart majd, tartsák őket otthon, ne menjenek egymáshoz, ne alkossanak csapatokat az utcán sem. A tanulók okos eszközeiken tartsák egymással a kapcsolatot, segítsenek egymásnak a tanulásban. A családokban a nagyobbak a kisebb testvéreknek nyújtsanak segítséget. A digitális oktatási forma jövő héten hétfőn indul, addig folyamatosan tájékoztatjuk Önöket a tudnivalókról weboldalunkon (http://www.altisk-ocsod.edu.hu/) és az E-Krétán keresztül.

Ha a tanulónak bármilyen nélkülözhetetlen felszerelése az iskolában maradt, azt a szülő az osztályfőnökkel telefonon történt előzetes egyeztetés után hazaviheti a hét folyamán.

Az ebédért lehetőleg a szülő menjen el, mely az igénylők számára a Juhász B. úton kerül kiosztásra hétköznap 11-13 óra között.

Tisztelt Szülők! Szeretnénk megköszönni türelmüket, segítő szándékukat. A mindannyiunk számára merőben új élethelyzetre történő átállás az iskola és a szülő megfelelő együttműködése nélkül nem valósulhat meg. Számítunk segítségükre. Kérdéseikkel elsősorban gyermekük osztályfőnökéhez forduljanak telefonon, vagy elektronikus úton. Az osztályfőnök lesz a fő kapcsolattartó az elkövetkezendő időkben.

Hivatalos ügyintézésre kizárólag telefonon (+36-56/310-005; +36-30/275-0171) vagy e-mailben (iskolaocsod@gmail.com) lesz lehetőség 2020. március 18-tól hétfőn és szerdán 800 – 12 00 óráig. Amennyiben elengedhetetlen a személyes megjelenés, úgy azt is előzetesen a fenti elérhetőségek valamelyikén szükséges egyeztetni és a megbeszélt időpontban a bejáratnál várakozni.

Forduljanak hozzánk bizalommal!

Iskolavezetés

Megszakítás